nedelja, 29. januar 2017

Ponosna na svojo sobo


Pa mi je uspelo po skoraj enem letu, objaviti svojo sobo na katero sem zelo ponosna, saj je večino narejena kar s pomočjo mojih pridnih rok in nekaj pomagačev...in ta občutek zadovoljstva, ko si sam nekaj narediš ali sam ali pa si le sam svoj financ-minister :-)

Soba je bila nujno potrebna, saj imam toliko stvari za ustvarjanje, da so ležali po vseh prostorih in so me domači že kar malo postrani gledali, tukaj pa so urejeni, tudi če je delovna miza popolnoma razmetana, le zaprem vrata, pa je.... Sobo pa uporabljam tudi za druženje in inštuiranje matematike. 


Nekaj detajlov sem objavila že kar nekaj časa nazaj, zdaj pa je čas za slike pred in po prenovi. Stene sem kar sama obdelala (včasih sem imela tudi nekaj pomoči) in nisem bila nič zbirčna pri barvi, ker sem raje drugače poživela sobo. Laminat sem tudi pomagala položit. Kar se tiče tišlarskega dela, sem sama zrisala kako bo kaj videti, izdelal pa je tišlar. 


Steno sem si poživela z barvnimi kvadrati in dvema črnima. Eden izmed črnih je narejen z magnetno barvo, da lahko nanjo pritrdim raznem magnete, druga pa je narejena z barvo za table, da si lahko na steno s klednimi flomastri  zapisujem pomembne zadeve - ponavadi si napišem rojstne dneve, da ne pozabim kdaj je potrebno poslati kakšno voščilnico, ki jo izdelam prav v tej sobi.


Seveda soba ne more biti brez rožic, imami polno polico orhidej. In, ker nebi bila jaz jaz, če nebi tudi tukaj sama ustvarila, sem sama pobarvala cvetlične lončke. Barve so podobne kvadratkom na steli, le da je malo več odtenkov. Lončki so pobarvali kar z barvo za stene in dodane so akrilne barve, da je vse skupaj bolj obstojno so pobarvani še z mat lakom.



Hvala M. za vso pomoč, ne vem kaj bi brez tebe.

1 komentar:

  1. Upravičeno si ponosna na svojo sobo, sploh glede na to, da si skoraj pri vseh delih pustila svoj pečat. Lepo!

    OdgovoriIzbriši