nedelja, 5. februar 2017

Sestavi svoje voščilo


Tole idejo sem malo "preplonkala", na Pinterestu sem videla kako lepo so pobarvane sladoledne palčke, da se barve prelivajo, potem pa so nanje s črnimi barvami narisani različni motivi...jaz sem se pa odločila za rojstno-dnevno voščilo, katerega si bo morala prejemnica še sama sestaviti :-) Vse skupaj pa sem naredila na voščilnici, da ne pošljem le palčk.


Palčke vzamemo iz voščilnice, spodaj so palčke vpete, da ne morejo pasti ven, zgoraj pa jih ne drži trakec.














Takšna vrsta voščilnice bo primerna tudi za kakšnega otročička, ampak bo potrebna malo bolj otroška slikica.









Takšna voščilnica pa gre na pot.






Voščilnico prijavljam na: 

7 komentarjev:

  1. Uau, to je pa res super ideja. Bo slavljenka imela delo, če bo hotela prebrati voščilo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita in barvita, s sestavljivim sporočilom - voščilom, hvala, ker deliš z nami v CRAFT-alnici, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tole s sestavljanjem je super ideja in lepo si jo realizirala.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tole z sestavljivo voščilnico je pa res fajn ideja. Lepo si si tole zamislila in izvedla.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  5. Super ideja! Izbrala si čudovite barve s katerimi si prekrila palčke.
    Hvala za sodelovanje v Craf-talnici, Majda

    OdgovoriIzbriši
  6. Super si se znašla s sladolednimi palčkami in ideja o sestavljenki je čudovita in voščilnica tako tudi bolj zanimiva :-))
    Vesela sem, ker spet ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Kakšna super ideja. Zelo mi je všeč. Dobro si sestavila voščilnico :).
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši