ponedeljek, 2. januar 2017

Stephenie Meyer : Somrak

Izziv : knjiga, ki jo drugi bralci kritizirajo (3 točke)
Ocena :  2
Kategorija : mladinska knjiga

Opis : Ko se Isabella Swan preseli k očetu v mračno mesto Forks, pričakuje, da bo njeno novo življenje prav tako dolgočasno kot mesto samo. Vendar spozna skrivnostnega Edwarda Cullena in vse se postavi na glavo. Čuti, da jo mladenič privlači, in kmalu ugotovi, da tudi on išče njeno bližino. Edward je omamno zapeljiv, a tudi pretresljivo zastrašujoč. Do zdaj je skrival svojo resnično identiteto, a Bella je odločena, da bo odkrila njegovo temno skrivnost. Toda Bella se ne zaveda, da Edwardova bližina pomeni nevarnost zanjo in za njene bližnje. A morda ni več poti nazaj … 

Mnenje : To knjigo sem si zbrala, ker sem večkrat zasledila, da jo izzivalci letošnjega izziva omenjajo...in ja...se strinjam z njimi in z vsemi ostalimi kritikami. Ko je prišel v kino film Somrak, ga je bilo nujno potrebno it gledat, od takrat naprej to trilogijo čisto potlačila v svojem spominu, ker je bil film tako beden, dolgočasen in še kaj, da me ni imelo, da bi prebrala tudi knjigo. Zdaj sem jo pa vzela v roke in se je lotila in ugotovila, da knjiga ni nič kaj bolj napeta.
V knjigi se ne dogaja prav veliko, razen tega, da so vampirji...uuuuu. Knjigo sem po nekaterih delih, kjer se želela, da hitreje mine, kar tako, da sem brala samo premi govor, ker itak nebi nič pomembnega zamudila. 
Moram reč, da mi je Bella kot oseba všeč, ker je trmoglava, ni neka povprečna najstnica, ki bi iz vsake stvari naredila še večjo stvar in jo obesila na velik zvon. Je tudi zelo pogumna, ter bolj mi je všeč ta Bella iz knjige, kot tista, ki se je spomnim iz filma (čeprav je že kar nekaj let od tega). Edward mi je pa popolnoma antipatičen, mogoče že zato, ker sem si podobo oblikovala po liku iz filma in ni zrasla v moji glavi.
Mislim, da je to ena od zbirke knjig, ki je ne bom dokončala...dovolj je bil prvi dolgočasni del.

Ni komentarjev:

Objavite komentar