torek, 8. avgust 2017

Kuverta za zaljubljene


Kuverta za zaljubljene, lahko bi jo uporabila tudi kot poročno voščilnico ali poročno darilo.

Srčka sta izrezana z rezalno šablono. Po dolgem času pa sem z Ultimate pro kovčkom naredila pentlji, ena malo manjša, druga večja in bolj bujna. Notranjost pa je narejena z embossing srajčko, da dobimo srčkast relief.




Kuverto prijavljam na: 


5 komentarjev:

  1. Lepa in res čisto primerna za poroko.
    Hvala , da jo deliš z nami v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimiva poročna kuverta.
    Mogoče en majčken nasvet: če bi notranjost, kjer potekata trakova, prelepila še z enim takim papirjem, kjer so embosirana srca (ta del mi je zelo všeč), bi bila notranjost še lepša, saj sta trakova precej nagubana in ne izgledata ravno elegantno.
    Hvala, da si se nam ponovno pridužila v CRAFT-alnici.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za nasvet...tudi meni ni bil všeč naguban trakec, ampak se nisem spomnila, da lahko čez nalimam enak papir...pri voščilnicah sem se že na vadila kako moram plastit, da je lepo, pri kuvertah pa rabim še malo vaje.

      Izbriši
  3. Lepa je tudi tale za zaljubljene :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Še ena lepa kuverta z zelo lušnim mašlčkom. Vesela, da si se nam spet pridružila v CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši