nedelja, 19. november 2017

LUTKA IZ CUNJ : Daniel Cole

knjiga, ki je izšla leta 2017


Ocena: 3
Kategorija: kriminalni roman

Opis: Najdeno truplo, sestavljeno in sešito iz razčetverjenih kosov šestih žrtev, ki ga mediji poimenujejo Lutka iz cunj. Morilec pretrese javnost in policijo, ko medijem posreduje seznam naslednjih šestih žrtev z datumi, kdaj bodo umrli. Ali bo Fawkesu in Baxterjevi, ki jima je dodeljen ta šokantni primer, uspelo rešiti šest žrtev, medtem ko javnost budno spremlja vsak njun korak?

Mnenje: Knjiga je ves čas napeta, vendar me ni preveč potegnila, ker je bil konec po mojem mnenju malo raztresen. Zelo težko si zapomnim vsa imena oseb, ki nastopajo, ker sem bolj skoncentrirana na vsebino in na vizualno predstavljanje v moji glavi. V tej knjigi nastopa ogromno oseb oziroma imen, vsi tisti, ki so umorjeni in sestavljajo najdeno lutko, potem nov seznam šestih ljudi, ki jim je morilec datumsko napovedal smrt. Vse skupaj me je begalo. Tudi na koncu nisem najbolj prepričana kako so prišli do morilca, zakaj je bil on tisti, ki je moril...
Glavni detektiv Wolf mi je všeč, ima nekaj ljubezenskih težav s svojo ženo, s sodelavko in še s katero, bil je tudi v psihiatrični bolnišnici zaradi preteklega dogodka, ki se v zgodbi navezuje tudi na sedanji dogodek. 
Mislim, da bom knjigo morala še enkrat prebrat bolj zbrano, da bom ovrgla vse svoje dvome. Slišala sem, da ima Daniel Cole dobre kriminalke.

Ni komentarjev:

Objavite komentar