ponedeljek, 9. januar 2017

Belo modri tag



Že kar nekaj časa nisem sodelovala na izzivih, zato je novo leto prava stvar za to...novo leto, nove zaobljube :-)

Naredila sem tudi kar nekaj voščilnic (bysas - novoletne voščilnice), ki so narejene podobno kot ta dva taga, obožujem belo modre barve, predvsem pozimi. 














Za reliefno teksturo sem uporabila Rayherjevo teksturno ploščico, ki sem jo lani dobila za rojstni dan. Snežinke pa so iz tujine.

Tag prijavljam na izziv # 176: BOŽIČNI TAG Craft-alnice

4 komentarji:

  1. Zelo lepo si sestavila tagca in všeč mi je kombinacija barv :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Oba tagca sta prav luštna, zimsko zasnežena :) Zanimivo, kako lahko s tem, da "obrneš" barvo, spremeniš zaznavo, saj sta skoraj enaka, pa kljub temu delujeta precej različno. Hvala za sodelovanje pri izzivu CRAFT-alnice.

    Lp,
    Veronika

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita tagca, zelo so mi všeč snežinkice na reljefu. Zanimivo, kakšna krasna mapica je tole.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita kombinacija barv. Super sta.
    Hvala, da si ustvarjala z nami v CRAFT-alnici.

    OdgovoriIzbriši