nedelja, 29. januar 2017

Pomladna voščilnica s sladolednimi palčkami



Že kar več kot leto sem zelo pridna pri pošiljanju voščilnic za novo leto, sem kar opustila pošiljanje sms-ov...Fb-ja pa nikoli nisem uporabljala za to. In ker rada ustvarjam in pošiljam voščilnice, mi prav pridejo tudi ustvarjalni izzivi in lahko izdelke prijavim na njih in tako dobim tudi kakšno idejo.

Uporabila sem sladoledne palčke, ki so kupljeni prav za ustvarjalni namen, pozabila sem jih zbirati poleti :-) Malo sem jih pobarvala z akrilnimi barvami, postavila tako, da izgledajo kot ograja na cvetličnem vrtu. Nanjo sem vtisnila tudi voščilo.


Za podlago sem uporabila list na katerem sem odtisnila relief, in ga obarvala z inki. Da pa je nastal pravi cvetlični vrt, sem z najljubšo tehniko - QUILLING, naredila nekaj listov in cvetlice.



Voščilnico prijavljam na: 

6 komentarjev:

  1. Lepo si se poigravala s papirjem z navdihom pomladi, ograjica in cvetje se vedno lepo povežejo, tudi pri tebi na tej voščilnici, hvala ti, da deliš z nami v CRAFT-alnici, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Pomlad ... na tvoji voščilnice se jo sluti v vseh majcenih podrobnostih ... nastala je sveža, topla in zelo pomladna voščilnica v katero si zelo spretno vnesla sladoledne palčke.
    Hvala za sodelovanje v Craf-talnici, Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. Super si se znašla in naredila čudovito voščilnico :-)) Lepo si uporabila palčke.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Prava pomladna lepotička. Lepo si izdelala ozadje in naredila ograjo iz palčk.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita pomladna voščilnica za rojstni dan. Super ideja je ograja iz sladolednih palčk.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepo voščilnico si naredila in lepo uporabila sladoledne palčke.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši