nedelja, 29. januar 2017

Izbira : Kiera Cass

knjiga, kjer je na platnica ženska z lepo obleko

Ocena: 4,5
Kategorija: romantičen roman

Opis: Šestnajstletna America Singer nekega dne, kot mnoge njene vrstnice po vsej državi, dobi povabilo v kraljevo družino. Princ Maxon je goden za ženitev in potrebuje lepo in pametno nevesto. America pa je svoje srce podarila Aspnu, postavnemu mladeniču iz še revnejše kaste, kot je sama, in nima niti najmanjšega namena sodelovati na neumnem kraljevskem natečaju. Njena mama seveda pritiska nanjo, saj bi njeni družini že nekaj tednov tekmovanja za krono znatno izboljšalo finančni položaj. Zaradi domačih America privoli v prijavo in fotografiranje ter je po nekem čudežu izbrana med 35 deklet, ki bodo naslednje tedne skozi razne naloge na dvoru poskušale princa prepričati, da so vredne njegove ljubezni in predvsem zaupanja.

Mnenje: Lansko leto sem veliko bralk/izzivalk spremljala in videla, da jih je kar nekaj bralo to knjigo ali pa katero drugo iz zbirke, zato sem si rekla, da moram poskusit kaj je tako dobrega v tej knjigi. Naj že na začetku povem, da bom prebrala tudi drugi in tretji del.
Knjiga je dobro napisana, hitro berljiva, všeč mi je tudi zato, ker je malo besedila na eni strani in potem gre branje še hitreje in imaš občutek koliko prebereš :-) Knjiga je zanimiva, malo drugačna, žal napisana na zelo podobne načine kot so Igre lakote, Labirint in še nekaj teh sodobnih uspešnic in filmov. Ampak je vseeno v vsaki zgodbi nekaj drugačnega. 
Glavna oseba America je zabavna, odločna, kar precej samozavestna...za enkrat mi je tudi všeč, da je odločna katerega fanta si želi...me pa srbi, da se bo v nadaljevanju še bolj zapletalo...in bo nastal kar velik ljubezenski trikotnik, kar me pa zelo moti...ne maram teh ljubezenskih afer, prevar,...
Zanima pa me tudi kaj se bo zgodilo s kraljestvom, ker se mi zdi, da je nekaj še v ozadju, saj kar naprej napadajo kraljestvo in še nisem ugotovila zakaj in točno kdo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar