sobota, 4. februar 2017

Beležnica: Nicholas Sparks

knjiga po kateri so posneli film


Ocena: 5
Kategorija: ljubezenski roman

Opis: Allie in Noah se po petdesetih letih zakona preselita v dom upokojencev. Tudi tam veliko časa preživita skupaj in se pogovarjata o časih, ko je bila njuna ljubezen še mlada. Žal pa spomini hitro bledijo in le še redko zasijejo skozi kopreno Alliejine bolezni. Zapiski iz oguljene beležnice jima pomenijo edino vez z njuno nekdanjo srečo. Beležnica Nicholasa Sparksa, ki ga poznamo po uspešnici Sporočilo v steklenici, je ganljiv hvalospev ljubezni, ožarjeni s plemenito patino časa.

Mnenje: Enkrat lani se mi je zgodilo, da sem se o knjigah pogovarjala s sosedo in me je čisto napadla, kako ne vem kaj je to Beležnica in kako, da nisem gledala filma. In zdaj vem :-) še dobro, da je bil takšen izziv, da sem končno to znano knjigo prebrala. Mislim pa, da filma ne bom gledala, ker si s knjigo ustvarim svoje podobe in sem ponavadi v filmu razočarana. 
Vsebina je zelo romantična, res lep ljubezenski roman, kjer je skoraj nemogoče na koncu potočiti kakšno solzico. Všeč mi je Noah, ker je idealen moški, ni zahteven, je romantičen, vedno ve kaj je pravilno...in verjamem, da je takšna ljubezen mogoča...le problem je v današnjem času, ker je polno drugih dejavnikov in okoliščin, ki v nas povzročajo nemire in tako hitro pride do brez veznih prepirov...je pa najlepše, ko imaš nekoga h komu se lahko v težkih situacijah stisneš ali le uživaš in se z njim smejiš....joj čist sem se raznežila.
Kdor še ni prebral te knjige, jo naj kar prebere, je super, jaz sem jo vdihnila v dveh dneh.


2 komentarja:

  1. Ti si pa pridna bralka. Lepo.
    Jaz pa sem včeraj pripravila kolač po receptu s tvojega bloga (Kolač, ki ga zagotovo ne boste pripravili le enkrat). Odličen je, vendar bom morala povečati količine, ker ko pride na obisk par ljudi, prehitro zmanjka ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala...Ja tudi pri nas se vedno dela dvojna masa za tale kolač, ali pa se je že zgodilo, da je bilo potrebno v nedeljo novega naredit :-) Lepo sladkanje želim

      Izbriši