ponedeljek, 27. februar 2017

Mavrica iz ostankov


Ideja je malo kopirana, všeč so mi voščilnice manj je več. Barve pa so mavrično razporejene. S Sizzixom sem dobila šablono metulja, ki ga izrežeš in ti ostanejo takšne zavite figure, vedno sem bolj navdušena nad njimi, kot nad dejanskim metuljem. Uporabila sem vse izreze iz prejšnje voščilnice, na kateri so metulji.











Vse skupaj pa sem popestrila s štampiljko, ki je potresena tudi z embossing prahom.


Voščilnico prijavljam na: 

5 komentarjev:

  1. Krasna ideja s temi ostanki, ki so čudovit okras. Lepo si jih obesila, da tvorijo mavrico.

    OdgovoriIzbriši
  2. ooo kako super si se znašla in porabila zanimive in lepo ostanke :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v mavričnem izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi druga mavrična voščilnica je zelo lepa. Res domiselno si uporabila izrezke, ops ostanke.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobro si porabila ostanke in ustvarila mavrico. Nastala je zelo lepa voščilnica.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši