ponedeljek, 27. februar 2017

Embossing mavrica




Danes sem imela dober dan za ustvarjanje, vsi moji izdelki so mi zelo všeč. Tale voščilnica je narejena v mavričnih barvah.


Na podlagi sem najprej naredila relief z embossing prahom, nato pa sem z inki zasenčila v barvah mavrice.


Nato sem izrezala še metuljčke, da bi bilo še bolj pisano, so sestavljeni iz dveh barv, vse barve pa sestavljajo mavrico. Ker bo marca potrebno odposlati kar nekaj rojstno dnevnih voščilnic, sem dodala še napis.

Voščilnico prijavljam na: 

4 komentarji:

  1. Lušna pisana voščilnica za rojstni dan.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo mavrično voščilnico si naredila :-)) Všeč so mi "polovični" metulji.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa mavrična voščilnica. Takšna pisana ozadja so tudi meni zelo všeč.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  4. Super mavično voščilnico si nam pripravila.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši