ponedeljek, 20. februar 2017

Sporočilce za zaljubljene


Med pripravo objave za moj blog, sem se pomnila, da bi lahko naredila takšno kuverto, da bi lahko vanjo res spravili sporočilce....jaz sem jo pa kar zalepila, si bom zapomnila za drugič. Uporabila sem quilling tehniko, s prva je bila zamisel malo drugačna, a se je takole izšlo.

Voščilnico prijavljam na: 

6 komentarjev:

  1. Krasna je. Ta mini kuvertica je res cart.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito valentinovo voščilnico si naredila :-)) Všeč so mi tvoji srčki.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Prisrčno voščilnico za valentinčke si ustvarila, hvala, ker deliš z nami v CRAFT-alnici, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Lušni quilling srčki in voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo valentinovo voščilnico si izdelala. Srčki so super.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ooo quilling tehnike pa v Craft-alnici ne vidimo prav pogosto. Krasno valentinčico si naredila.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alinci. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši