ponedeljek, 27. februar 2017

Izbrana : Kiera Cass

ljubezenski roman

Ocena: 5
Kategorija: ljubezenski roman

Opis: Prišel je čas kronanja zmagovalke.Ko je bila America izbrana, da bo sodelovala v izbiri, ni nikoli sanjala, da bo kdaj blizu krone ali blizu srcu princa Maxona. Ko se bliža konec izbire in so grožnje zunaj palače vse večje, se America zaveda koliko lahko izgubi in kako zelo se bo morala boriti za prihodnost, ki so jo želi.

Mnenje: Ne morem verjet, da mi je zadnji del trilogije najbolj všeč. Sem si že ogledala druge dele te zbirke in bom sigurno prebrala še kakšen del. Zadnji del mi je bil všeč zato, ker je poleg ljubezenske zgodbe veliko "političnega" dogajanja, na koncu približno ugotovimo kdo je napadalec...poleg vsega pa glavna oseba America, ki se bori za krono, doseže svoje politične predloge. Maxon pa je zelo romantičen fant in mislim, da bo zelo dober bodoči fant, katera koli ga bo dobila :-) Še vedno je zaznati ljubezenski trikotnik med Americo, Maxonom in Aspenom. 
America je še vedno zelo trmasta, odločna, samosvoja...Maxonovemu očetu gre že pošteno na živce. Meni je postala vedno bolj všeč, saj se je opredelila glede svojega ljubezenskega življenja in je prepričana koga hoče, ampak se seveda še malo zapleta. 
Na koncu pride do zelo močnega napada na kraljevo hišo in do konca ne vemo kaj se bo zgodilo in kdo vse bo sploh preživel. Konec mi je všeč, saj so vsi srečni in zadovoljni.

Ni komentarjev:

Objavite komentar