ponedeljek, 5. junij 2017

Jamajška ulica : Samantha Young

knjiga, ki ima v naslovu ime kraja / mesta / države

Ocena: 2
Kategorija: ljubezenski roman

Opis: Čeprav Olivia velja za nadvse družabno punco, je v moški družbi izjemno negotova — po navadi ne more zbrati niti toliko poguma, da bi se približala moškemu, ki jo zanima. Zdaj, ko se je preselila v Edinburg, lahko v življenju obrne nov list, in ko se zaljubi v seksi podiplomskega študenta, se odloči, da se bo končno otresla strahov in si vzela, kar si želi.
Nate Sawyer je seksi ženskar, ki se ne more ustaliti, čeprav je svoji najboljši prijateljici nadvse zvest. Ko mu Olivia zaupa, kakšne težave ima v odnosih z moškimi, ji ponudi svoje izkušnje in jo začne poučevati v umetnosti zapeljevanja, da bi si dvignila samozavest.
Prijateljsko poučevanje v zapeljevanju kmalu preraste v resno in vroče ljubezensko razmerje, nad katerim pa visi temna senca Natove preteklosti, ki grozi, da bo za vedno izgubil tako punco kot najboljšo prijateljico …

Mnenje: Povprečna ljubezensko erotična knjiga, kjer že kmalu na začetku vemo kakšen bo konec. Brala sem jo zelo dolgo, kar pomeni, da me ni pritegnila, imam sicer težave kako je knjiga napisala, če malo pogovorov in samo opisujejo stvari, se mi knjiga vleče in vleče in tako je v tej knjigi. 
Olivia je glavna oseba, ki je zelo sramežljiva in ne zna dobiti fanta, pomaga ji njen prijatelj Nate, ki je opisan kot idealen moški, ki točno ve kaj ženska potrebuje, da jo zadovolji. Pomaga ji tudi tako, da jo nauči vse kar je potrebno početi z moškim, tudi v postelji. Nikoli nisem bila ljubiteljica tega, da si z nekom samo tako, za zabavo in ne začneš gojiti čustev. A v knjigi se zgodi, da oba začneta gojiti čustva en do drugega. Seveda mora biti vmešana tudi preteklost, ker je Nate takšen, da je s puncami le za eno noč, ampak je to posledica preteklosti....vse knjige so napisane na isti način...to me že malo dolgočasi. Olivia mi je sicer všeč, je odločna vendar sramežljiva pri fantih, vendar ji izkušnje pomagajo, da sramežljivost premaga in postane močnejša oseba.
V knjigi me je zmedlo tudi to, da je na začetku polno nekih ljudi in napisano so vsa njihova imena, potem sem se čisto zmedla, ker nisem vedela kdo je kdo, še zdaj se mi zdi, da ne vem. Važno, da vem kdo sta bili glavni osebi.

Ni komentarjev:

Objavite komentar