nedelja, 17. september 2017

Ljubo doma kdor ga ima


Spoznala sem nov stil "shabby chic", ki mi je zelo všeč, saj sem lahko uporabljala nežne pastelne barve, ter starinsko senčenje in starinski videz. 

Zelo rada rob papirja poškodujem s škarjami, da postane nacufan, malo sem pozabila na to tehniko, ampak sem se je ob tem izzivu spomnila in jo uporabila.



Voščilnico prijavljam na: 

4 komentarji:

  1. Lepa voščilnica. Hvala, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa.
    Hvala ker si se nam še enkrat pridružila v CRAFTalnici

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi tale tvoja druga "shabby chic" voščilnica je zelo lepa :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa voščilnica. Lepo si ujela starinski nežni stil.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši