nedelja, 17. september 2017

Zaljubljena shabby chic


Tale in še tri so nastale za Craftalničin izziv, zelo sem vesela, da sem se dekleta spomnijo tako različnih nalog in da spoznavam nove tehnike, nove stile in še marsikaj.

Izziv mi je bil predvsem všeč, ker sem lahko uporabljala roza barve. Uporabila sem novo rezalno šablono za izrez same prepognjene voščilnice in krogca. Vedno bolj pa uporabljam inke za senčenje, upam da jih bom vedno bolj, ker so izdelki nekaterih ustvarjalcev fantastični.


Voščilnico prijavljam na: 

4 komentarji:

  1. Lepa voščilnica za zaljubljene. Se vesela, da si se nam maksimalno pridružila v CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa.
    Hvala ker si se nam še tretjič pridružila v CRAFTalnici

    OdgovoriIzbriši
  3. Luštna in všeč mi je drugačno zapiranje :-)) Lepo si jo sestavila.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zanimiva, tudi meni je všeč drugačno zapiranje. LEPA VOŠČILNICA ZA ZALJUBLJENE.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši