ponedeljek, 4. september 2017

Okvirček za novorojenčka


Poskusila sem novo rezalno šablono, ki izreže voščilnico, ki jo lahko upognemo tako kot vidimo na sliki, poleg pa je še šablona za izrez kvadrata. Okvirček sem izrezala s pomočjo tega kvadrata vendar sem ga morala potem dodelati še z olfa nožem

Pri napisu sem uporabila več različnih ink blazinic, dobila sem zanimiv učinek in zraven ugotovila, da je nekaj blazinic že kar suhih :-) Seveda ne morem brez quillinga...naredila sem dve majhni nogici novorojenke. Mašna pa je trojna, narejena z Ultimate pro kovčkom.


Voščilnico prijavljam na: 

4 komentarji:

  1. Simpatična voščilnica za novorojenko. Lepo si uokvirila quilling.
    Hvala, da si se nam pridružila v uokvirjenem izzivu. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako lušne nožice si naredila (no, odtise malih nogic) in jih uokvirila. Hvala, da si se nam pridružila izzivu pri CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna voščilnica je nastala na malo štručko. Hvala, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo voščilnico si naredila in zelo všeč mi je tvoj okvir :-) Super si se znašla. Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v uokvirjenem izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši