ponedeljek, 4. september 2017

ZAPISANO V KOSTEH : Simon Beckett

knjiga avtorja, s katerim si deliva prvo črko imena

Ocena: 5
Kategorija: kriminalni roman

Opis: Srhljiva najdba na odmaknjenem hebridskem otoku Runa čaka na prihod forenzičnega antropologa dr. Davida Hunterja.
Odkrijejo skoraj povsem upepeljeno truplo, nedotaknjena so ostala samo stopala in ena sama dlan. Tamkajšnja policija dogodek hitro pripiše nesreči s smrtnim izidom, toda Hunterjevi občutki pravijo drugače – prepričan je, da gre za umor. Izkaže se, da Runa vendarle ni tako mirna skupnost, kot se sprva zdi, in zažgano truplo je samo ena njenih temačnih skrivnosti.
Nato se na otok spusti nevihta z Atlantika ter prekine dovod elektrike in vse stike s celino. Med besnenjem nevihte se morija šele zares začne …

Mnenje: Končno sem spet brala moj najljubši žanr - obožujem kriminalke. Knjiga je napeta, sicer sem predvidevala kdo je morilec in sem bila kar vesela, ko sem prišla do dela, kjer ga odkrijejo in sem si mislila: "saj sem vedela, se mi je zdel že takoj sumljiv"....ampak sem se zmotila, res, da storilec vse prizna, ampak se še bolj zaplete in forenzik Hunter odkrije kaj se je pravzaprav dogajalo...nisem in nisem mogla knjige spustit iz rok, dokler nisem prebrala najbolj napeti konec :-)
Kot v vsaki kriminalni seriji, je tudi tukaj malo osebnega življenja glavnega forenzika Davida Hunterja, vendar le toliko, da ni preveč. On kot glavna oseba je zelo prijazen, potrpežljiv, kako je videti sicer ne vem, ker ni bilo tako podrobno opisano. Mogoče me je zmedlo, ker je bilo kar nekaj oseb, ki nastopajo in sem jih med seboj mešala, ampak to je moj način branja, saj si zelo težko zapomnim imena oseb, ki nastopajo v knjigah in drugod. 
Takoj ko sem zaključila z branjem se preverila kateri del serije sem sploh prebrala in ugotovila, da je to drugi del, mislim, da bom kar kmalu nadaljevala s to serijo, ker je bil konec knjige zelo nenavaden in me zanima kaj in kako je naprej, mogoče lahko še kakšno knjigo vtaknem v izziv. 

Knjigo priporočam vsem kriminalkoljubom. :-)

Ni komentarjev:

Objavite komentar