ponedeljek, 4. september 2017

Vijolično ker te ljubim vijolično


Vijolična sicer ni moja najljubša barva, ampak na tem izdelku mi je zelo všeč. Uporabila sem rezalno šablono za kvadrat. Napisi no narejeni s štampiljkami ter dodelani z embossing prahom. Posamezni detajli so tudi senčeni. 

Rožice žal niso narejene z moje strani ampak so vseeno lepe. Voščilnico sem si zamislila, da bi bila kot poročno darilo, ampak se mi zdi, da bi jo lahko uporabila tudi za kakšno drugačno priložnost, če ne drugega za rojstno dnevno.


Voščilnico prijavljam na: 

4 komentarji:

  1. Lepo si uporabila kar tri okvirje. Zelo lepa voščilnica za različne priložnosti.
    Hvala še v tretje, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  2. O, ne le eden, kar trije okvirji ;) Hvala, da si se igraš z nami pri CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši
  3. Suepr si uokvirila rožice. Hvala, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši
  4. ooo kako lepo si uporabila vse okvirje :-) Lepa voščilnica je nastala.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v uokvirjenem izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši