ponedeljek, 23. januar 2017

Roza dojenčica


Še ena voščilnica z rezalnimi šablonami, le da je tokrat namenjena novi punčki. Zelo je podobna voščilnici, ki sem jo naredila za fantka, le da tukaj uporabljam le ene rezalne šablone in sicer culica in dojenček (Rayher).


Upam, da bom voščilnico kmalu komu podarila.


Voščilnico prijavljam na: 

6 komentarjev:

  1. Nežna in lušna voščilnica je nastala.
    Hvala za sodelovanje pri izzivu CRAFT-alnice, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno voščilnico si naredila za nov začetek.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi ta je zelo luštna :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Lušna dobrodošlica za punčko.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo luštna voščilnica za deklico. Tale šablona mi je vedno bolj všeč.
    Thank you for stoping by at Craft-alnica

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako simpatična voščilnica za dojenčiso. Krasni papirji in rezalne šablone.
    Hvala za tvoj obisk in komentarje na mojem blogu. Sem si vzela čas in se sprehodila čez ves tvoj blog in moram reči, da mi je zelo všeč. Sem si shranila tudi nekaj receptov, ki jih v prihodnje gotovo preizkusim.
    Lp

    OdgovoriIzbriši