sobota, 14. januar 2017

Kombinacija dveh kompletkov rezalnih šablon


Zelo sta mi všeč te dve rezalni šabloni, na začetku sem imela le tisto z vozičkom, ker imajo tako lepo na embalaži narisano kako jih lahko kombiniraš z drugimi, sem si takoj omislila še drugo...in tale čestitka je narejena s kombinacijo obeh. Krog je prav tako izrezan s šablono. Ker imam doma polno trakov, jih zelo rada tudi uporabljam pri voščilnicah.



- voziček ali banjica (Rayher)
- dojenček (Rayher)



Voščilnico prijavljam na: 




8 komentarjev:

  1. Trenutno v zadnjem izzivu Craf-talnice prevladujejo čestitke ob rojstvu - nežne, lušne, cart sprožajo nežna in radostna čustva vsem, ki jih občudujemo. Tudi tvoja je takšna - nagajiva in nežno nežna. Všeč so mi tvoji mehurčki, ki kipijo iz kadi, v njej pa očitno uživa mali fantič, ki mi je povrnil spomine na kopeli mojih treh, zdaj že velikih otročičev. Vesela sem, da sem našla tvoj blog - pridem spet!
    Hvala za sodelovanje pri izzivu CRAFT-alnice, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. Super si tole skombinirala in nastala je krasna voščilnica.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno kombiniranje obeh šablon. Dobro si izkoristila vse možnosti in ato je izdelek res nekaj posebnega.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  4. what a sweet babay card. thank you for sharing it with us at TTCRD and good luck, Theresa DT xx.

    OdgovoriIzbriši
  5. Your card is amazing!!! Such clever use of the die elements to create the bathtub :D Thank you for playing along at Dream Valley Challenge XXX

    OdgovoriIzbriši
  6. Super si skombinirala vse šablone in naredila lepo voščilnico ob rojstvu :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako lepo si skombinirala šablone. Res simpatična voščilnica z motivom, ki ga ne vidiš pogosto.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovito, krasnih barv in motiva, hvala, ker deliš z nami v CRATF-alnici, lp, T.

    OdgovoriIzbriši