sobota, 14. januar 2017

Voščilnica v svetlih rumenih barvah


Najraje delam voščilnice za katere vem kam bodo šle...se pravi, pri tej sem točno vedela za koga je...in to mi vedno olajša delo. Ampak sem jo dvakrat še dodelala. Na začetku je bila osnova voščilnice le bela podlaga, ker sem kupila bone za vanjo in so le te v velikosti A4 lista, sem jo morala malo dodelati, da boni ne bodo gledali ven. Nato sem dodala osnovo rumene barve s pikami. Ker je to obojestranski papir, je notri zelo pisan...in zato sem morala še malo dodelati, ker se bo v notranjost še kaj napisalo in ni bilo prostora...zato sem le še vstavila bel papir. In tukaj je....


Uporabila sem različne tehnike in pripomočke, od rezalnih šablon, reliefnih srajčk, različnih vrst papirja, trak, polperle, ter vejice s perlami, ki sem jih takšne že kupila.


Voščilnico prijavljam na: 

Ni komentarjev:

Objavite komentar