sobota, 21. januar 2017

Poročna voščilnica


Danes sem naredila kar nekaj poročnih voščilnic, med vsemi pa sem izbrala tole, da jo malo predstavim in prijavim na izziv. Imela sem kar nekaj težav, da sem pravilno skombinirala barve in da voščilnica ne bo videti, kot navadna rojstno dnevna voščilnica.

Uporabila sem rezilo s srčki, del iz katerega sem izrezala pa sem uporabila na drugi voščilnici, ter teksturno ploščo s srčki. 



Zelo rada dodajam trakove in mašne, ki jih delam z Ultimate-pro kovčkom. Naredila sem tudi štampiljko mladoporočencev, ter dodala nekaj rožic. Mislim, da z zlatima prstanoma najbolj poudarim, da gre za poročno voščilnico.



Voščilnico prijavljam na: 

7 komentarjev:

  1. Zelo lepa poročna voščilnica. Kale so super izbira.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo ti je uspela poročna voščilnica, všeč mi je izbira barv.
    Hvala za sodelovanje pri izzivu CRAFT-alnice, Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo se sveti tvoja poročna voščilnica; lepa je :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepa in nežna voščilnica za poroko.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa poročna voščilnica. Krasne nežne barve si uporabila na njej.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako lepo si tole naredila, lepo zastavila in izpeljala, hvala, ker deliš z nami v CRATF-alnici, lp, T.

    OdgovoriIzbriši