nedelja, 2. julij 2017

SRH : Maggie Stiefvater

knjiga z več pripovedovalci


Ocena: 2
Kategorija: mladinsko leposlovje

Opis: Mlada ameriška avtorica (1981) predstavlja romantično fantazijsko trilogijo (po njej bodo posneli tudi film), v kateri je za spremembo glavni junak volkodlak in ne vampirji. Zgodba je postavljena v namišljeni kraj Mercy Falls, kjer vlada mrzlo podnebje. Dogajanje spremljamo skozi perspektivi obeh glavnih junakov. Najstnica Grace živi ob robu gozda, kjer med zimo v gozdu spremlja njej ljube živali – volkove. Še posebej jo privlači volk z izrazito rumenimi očmi, ki vsako zimo pride na rob gozda in jo opazuje. Na drugi strani pa je Sam, ki poleti živi normalno življenje, čim pa se temperature spustijo pod ledišče, se spremeni v volka in v tej obleki preživi vso zimo. Ko Grace ugotovi, da je ravno on volk z rumenimi očmi, se začne odvijati najstniška romanca, ki pa ji grozi predčasen konec, saj se Sam v volka spremeni vsako jesen hitreje in le še vprašanje časa je, kdaj bo za vedno ostal v volčji koži.

Mnenje: V knjigi se izmenjujeta dva pripovedovalca, Grace, dekle, ki hodi v šolo in se spoprijatelji s Samom...in Sam, ki je volk. Knjiga mi je bila bolj kot ne dolgočasna, brala sem jo 6 tednov, kar ni in ni mi šlo, da bi jo kaj hitreje prebrala. Ni nobene posebne zgodbe, nič zanimivega se ne dogaja, da bi te povleklo. 
Grace mi je sicer všeč, ker je zelo odločna, rada pomaga in je pozitivna oseba. Je pa zanimivo kako Grace takoj pomaga Samu, ko postane človek in gol leži na njihovi verandi, takoj mu priskoči na pomoč in ga vzame pod streho. To mi je malo čudno, kako kar nekoga vzameš pod streho...res je domišljijska knjiga. Verjetno pa je takoj začutila povezanost med njima.
Kot ponavadi, mi knjiga po izgledu ni všeč, ker je besedilo zalo natlačeno in je zelo malo dialoga. Knjiga je prvi del trilogije, ampak mislim, da bom to trilogijo tokrat preskočila.

Ni komentarjev:

Objavite komentar