nedelja, 8. oktober 2017

NEDOLŽEN : Lea Sambolec

knjiga avtorja, ki je napisal samo eno knjigo

Ocena: 3
Kategorija: kriminalni roman

Opis: Sanjsko življenje mladega japija se po obtožbi, da je storil gnusen zločin, v trenutku sesuje kot hišica iz kart. Ima kot kaznjenec še možnost dokazati svojo nedolžnost? Ali pa naj svoj prav dokazuje na begu? Je sploh mogoče pobegniti iz strogo varovanega zapora, na otoku, ki ga obdaja ocean, poln nevarnosti?

Mnenje: Tale knjiga pa je preobrat. Zgodba je zanimiva, berljiva in te kar potegne vase. Všeč mi je ker, je napisano kako je obsojen in potem opisuje življenje v zaporu, ter kako bi pobegnil iz zapora. Njegov način za pobeg je zelo zanimiv. Stvari so zelo nazorno opisane, da sem si lahko predstavljala otok na katerem stoji zapor in njegove pečine.
Ampak zadnjih 20 strani me je popolnoma razočaralo. Konec ni bil tak kot sem pričakovala, spominjal me je na konec iz enega filma, po katerem je bila napisana tudi knjiga. Zaradi tega razočaranja sem knjigo ocenila s 3. 
Knjigo sem si predstavljala, da bi bila lahko zelo dolga, kjer bi pisateljica opisovala kako iščejo pravega morilca in zakaj je moril, vendar pa je njena dolžina primerna koncu v knjigi. 
Glavni lik sem si predstavljala kot najlepšega in zapeljivega moškega, ki so mu podtaknili umor. V zaporu je bil zadržan in prijazen do ostalih. Vendar po šokantnem koncu ni bilo ravno tako. Knjigo priporočam, saj je kratka in verjetno bodo drugi imeli drugačno mnenje o njej.

Ni komentarjev:

Objavite komentar