sobota, 30. december 2017

UMOR NA ORIENT EKSPRESU: Agatha Christie

knjiga, ki je izšla pred mojim rojstvom


Ocena: 4
Kategorija: kriminalni roman

Opis: Detektiv Hercule Poirot se vkrca na vlak iz Istanbula do Pariza. Kmalu na njem umorijo Samuela Rachetta, za katerega se izkaže, da ni običajen potnik - kot še marsikdo na tem vlaku

Mnenje: Knjiga je zelo zanimivo napisana. To je moja prva knjige Agathe Christien, ampak me je prepričala in bom prebrala še kakšno njeno knjigo. Knjiga ni dobila ocene 5, ker me osebno moti, ko nastopa preveč oseb in si ne morem vseh zapomniti, to ni pomanjkljivost knjige ampak moja taževa, ki privede do tega, da ko berem, se izgubim in ne vem kdo je kdo. 

Detektiv Poirot je zelo iznajdljiv, opazi stvari, ki jih drugi ne in seveda na koncu razreši skrivnost. Med branjem sem tudi jaz ugotavljala kdo je krivec, ampak nisem pravilno ugotovila. Mogoče sem bila na koncu malo razočarana kdo in zakaj je / so morilci. 

Prebrati moram še kakšno njeno detektivko, da se navadim na njen način pisanja in Poirotovo raziskovanje umorov.

Ni komentarjev:

Objavite komentar