sobota, 30. december 2017

ZELENO JEZERO: Louis Sachar

zgodba se dogaja v puščavi


Ocena: 5
Kategorija: mladinski roman

Opis: Če želiš iz slabega fanta narediti dobrega, mu daš nalogo naj cel dan na vročem soncu koplje luknje - to je filozofija kampa Green Lake, prevzgojne institucije v Texasu, ki nima nobenega jezera in tudi osnovnih lastnosti kampa ne. Mesto kjer bi moralo stati največje jezero v Texasu je sedaj posušeno. Stanley Yelnats, katerega ime je palindrom, je pristal v kampu, ker je predvideval, da je to boljša izbira kot zapor. Pa je res?

Mnenje: Zelo zanimiva knjiga, lahkotna in napeta. Zgodba se dogaja v posušenem jezeru, ki je enak puščavi, saj je suho, vroče in v njem prebivajo tarantele in skrivnostni kuščar z rdečimi očmi, črnimi zobmi in belim jezikov, ki je po vrhu vsega še strupen. 

Stanley mi je v vlogi glavnega junaka zelo všeč, če prijazen, dobrosrčen in po krivem so ga poslali v tabor, kjer je moral kopati luknje. Vendar pa je v vsem skupaj tudi nekaj pozitivnega, saj tam spozna prijatelja Nulo, katerega nauči tudi brati. V taboru Stanley dobi tudi nadimek in sicer "Bomba".

Malo me je zmotil opis oseb, saj vmes vsake toliko izveš, da so nekateri črnci in nekateri belci, kar bi bilo dobro vedeti na začetku, saj so črnci pritožujejo, da morajo oni vedno delati.

Konec mi je zelo všeč, zato knjigo priporočam v sem ostalim. Ravno pa sem na goodreads videla, da obstaja tudi nadaljevanje, upam da mi bo prav prišlo za kakšen izziv v naslednjem letu.

Ni komentarjev:

Objavite komentar