sobota, 30. december 2017

ZADNJI, KI BODO UMRLI: Tess Gerritsen

detektivki roman


Ocena: 5
Kategorija: kriminalni roman

Opis: Tri umorjene družine, trije preživeli najstniki, en morilec, ena skrivnost. Claire, Will in Teddy se med seboj ne poznajo, živijo na različnih koncih ZDA. Vsi trije pa imajo enako kruto preteklost. Najprej jim umorijo starše, nato pa še skrbnike. Vsi trije se znajdejo v zastraženem Evensongu. Ustanovo imajo v lasti člani Kluba Mefisto, ki skrbijo za sirote in jim pomagajo pri vključitvi v zunanji svet. V Evensongu je tudi patologinja Maura Isles. Prišla je na 14-dnevne počitnice k Julianu, ki ji je minulo zimo v gorah rešil življenje. Kaj kmalu se izkaže, da morilec ne miruje in da je očitno kos tudi visokim zidovom Evensonga. Bo Mauri Isles in detektivki Jane Rizolli uspelo, da najstniki, ne bodo zadnji, ki bodo umrli?

Mnenje: Obožujem Tess in njene kriminalke, njeno pisanje je tako napeto in kar težko odložim knjigo preden pridem do konca. To sem po naključju našla v knjižnici, ker se mi je zdelo, da sem že vse njene prebrala, a sem ugotovila, da ne. 

Skoraj v vseh knjigah nastopata detektivka Jane Rizolli in patologinja Maura Isles. Obe sta zelo odločni iz prijazni osebi, vedno rešita vse primere, tudi v tej knjigi je tako. Skoraj do konca ne veš kdo je krivec, ko pa pride do tega, da začnejo odkrivati podobnosti, vedno sumim tudi druge, tudi pri tej knjigi sem se zmotila in nisem sama ugotovila kaj bo na koncu.

Všeč mi je deček Teddy, kateremu ubijejo starše in nato še skrbnike. Zapre se sam vase oziroma dovoli le Jane, da mu pomaga. Je zelo prestrašen in zadržan, ne naveže hitro prijateljstva, vendar me na koncu preseneti kakšno skrivnost skriva v sebi in kaj naredi za svojo družino in prijatelje.

Ni komentarjev:

Objavite komentar